1- چطور سفارش خود را ثبت کنم؟
برای ثبت سفارش ابتدا باید در سایت «مجله جعبه» ثبتنام کنید. حالا میتوانید بعد از انتخاب تعداد و رنگ کالای مورد نظر خود، آن را در سبد خرید قرار دهید و با انجام عملیات پرداخت، سفارشتان را کامل کنید.
2- اگر در مسیر ثبت سفارش به مشکلی برخوردم چه کار کنم؟
۰۹۳۹۱۵۵۸۰۴۱ شمارهی «جعبه» در واتساپ است. ما هر روز از ساعت 9 تا 18 پاسخگوی پیامهای شما هستیم.
3- سفارشها از چه طریقی ارسال میشوند؟
سفارشهای سراسر کشور از طریق «پست پیشتاز» ارسال میشوند
4- هزینهی ارسال چقدر است؟
هزینهی پست پیشتاز محصولات «جعبه» برای سفارشهای شهر تهران مبلغ ثابت 15 هزار تومان و برای سفارشهای خارج از تهران مبلغ ثابت 20 هزار تومان است. ارسال برای خریدهای بالای 500 هزار تومان رایگان است.
5- سفارش من کی ارسال میشود؟
در حال حاضر سفارشهای ثبتشدهی فروشگاه «جعبه» در نیمهی اول هر هفته ارسال میشوند.
6- بعد از ثبت سفارش باید کاری انجام بدهم؟
خیر. سفارش شما بعد از ثبت در وضعیت «در حال انجام« یعنی در مرحلهی آمادهسازی قرار میگیرد. از این مرحله به بعد وضعیت سفارشتان را میتوانید از طریق پروفایلتان پیگیری کنید. هر وقت وضعیت سفارش شما به «تکمیل شد» تغییر یابد یعنی سفارش شما به پست تحویل داده شده است. بعد از این مرحله اگر تمایل داشتید میتوانید کد رهگیری مرسولهتان را از ما بپرسید.
7- آیا بعد از ثبت سفارش میتوانم آن را اصلاح کنم؟
۰۹۳۹۱۵۵۸۰۴۱ شمارهی «جعبه» در واتساپ است. از ساعت 9 تا 18 هر روز میتوانید برای ما پیام بگذارید. درصورتیکه سفارش شما بستهبندی یا ارسال نشده باشد، همکاران ما آن را برای شما اصلاح میکنند.
8- برای سفارشهای عمده از چه طریقی اقدام کنم؟
در روزهای فروش ویژه میزان تخفیف برای همه سفارشها یکسان است. در بقیهی روزها میتوانید برای اطلاع از تخفیفهای فروش عمده به شمارهی واتساپ «جعبه» ۰۹۳۹۱۵۵۸۰۴۱ پیام بدهید.